مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 12:152020-12-07اجتماعي

235 نجاتگر طرح زمستانی هلال احمر قم را پوشش می دهند


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم گفت: 235 نجاتگر در 10 پایگاه امداد و نجات طرح زمستانی هلال احمر قم را پوشش می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، هادی سلیمی با بیان این مطلب گفت: طرح زمستانی هلال احمر با حضور 235 نجاتگر و 15 نفر از اعضای تیم واکنش سریع در 10 پایگاه استان از امروز آغاز و تا 15 اسفند ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در اجرای این طرح 21 دستگاه خودروی عملیاتی شامل 10 دستگاه خودروی نجات، 5 دستگاه خودروی کمک دار، 5 دستگاه آمبولانس، و یک دستگاه خودروی فرماندهی و ارتباطات در جاده ها و کوهستان های این استان آماده کمک رسانی به مردم است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم ادامه داد: 20 پمپ کف کش و لجن کش جهت استفاده در سیل و آبگرفتگی آماده سازی شده و 12 پمپ کف کش نیز به بخش های کهک، جعفریه، سلفچگان و دستجرد نیز اختصاص داده شده است.

سلیمی تصریح کرد: علاوه بر امدادرسانی به خودرو ها و آسیب دیدگان، در قالب این طرح خدمات دیگری از جمله توزیع جیره زمستانی شامل آب، بیسکویت، خرما و کنسروجات در پایگاه ها جهت استفاده برای در راه ماندگان احتمالی و امدادرسانی به آنها و اسکان اضطراری مسافران ارائه می شود.

وی اظهار داشت: اسکان اضطراری در بخش های استان و محورهای مواصلاتی اصلی استان با رعایت پروتکل های بهداشتی نیز فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

235 نجاتگر طرح زمستانی هلال احمر قم را پوشش می دهند

235 نجاتگر طرح زمستانی هلال احمر قم را پوشش می دهند