مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 11:152020-12-07سياسي

آقای رییس جمهور افتتاح نکنید!


اعتراف به عجز و ناتوانی در مدیریت شهر یعنی این که شورا و شهرداری در ساده ترین حل مشکل مترو که پله برقی هایش هستند بعد قریب به چهار سال در مانده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اعتراف به عجز و ناتوانی در مدیریت شهر یعنی این که شورا و شهرداری در ساده ترین حل مشکل مترو که پله برقی هایش هستند بعد قریب به چهار سال در مانده اند و همچنان عکس یادگاری می گیرند و پز افتتاح ایستگاه مترو به دست رییس جمهور می دهند! آقای ریس جمهور دست نگه دارید مترو تبریز با هزاران مشکل هنوز در معدود ایستگاه هایی پله برقی دارد و باید کوهنرودی را جست که پله ها را بالا برود! دوستی مادر پیرش را تا ایستگاه دانشگاه همراهی کرده بود و بخاطر نبود پله برقی و خرابی آسانسور دوباره با مترو به ایستگاه امام رضای ایل گلی مراجعه کرده و با تاکسی برگشته بودند.

این مدل افتتاح افتضاح است.

آقای رییس جمهور مترو تبریز را افتتاح نکنید شاید به داد مردمش برسید چون هنوز افتضاح پروژه میدان آذربایجان سر زبان هاست.

شهردار تبریز خبر افتتاح ناقص خط یک را اینگونه داده است و اعضای شورا اینچنین کارآمدند:  آخرین بازدیدها از این ایستگاه ها را به همراه اعضای شورا انجام می دهیم تا توصیه های لازم را به متولیان مترو داشته باشیم و پس از جمع بندی، این ایستگاه ها را در روز 27 آذر به دست رییس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای رییس جمهور افتتاح نکنید!

آقای رییس جمهور افتتاح نکنید!