مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 10:552020-12-07اقتصادي

نجات جنگل های استان سمنان با توسعه زراعت چوب


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از برنامه ریزی برای توسعه زراعت چوب در این استان با هدف حفاظت از جنگل ها و کاهش قاچاق زغال و چوب درخت های جنگلی و خصوصا درختچه های کویری تاغ در این استان خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از برنامه ریزی برای توسعه زراعت چوب در این استان با هدف حفاظت از جنگل ها و کاهش قاچاق زغال و چوب درخت های جنگلی و خصوصا درختچه های کویری تاغ در این استان خبر داد.

جعفر مرادی حقیقی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: منابع طبیعی و آبخیزداری استان در همین راستا بخشی از اراضی خود را در اختیار بهره برداران قرار می دهد تا هم به اقتصاد خانوارها و بهره برداران کمک شود و هم با توسعه زراعت چوب از قاچاق چوب درخت های جنگلی جلوگیری شود.

وی از اعطای تسهیلات از سوی این اداره کل به بهره برداران با هدف توسعه زراعت چوب خبر داد و تصریح کرد: اعتبارات این بخش از محل اعتبارات صندق توسعه تامین شده و سازمان جنگل ها می کوشد با حمایت از بهره برداران استان بخشی از کشاورزی استان را به سمت زراعت چوب سوق دهد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از برنامه ریزی برای بهره برداری بیشتر از مراتع این استان پهناور خبر داد و گفت: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان می کوشد در قالب طرح های مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جنگل های استان سمنان با توسعه زراعت چوب

نجات جنگل های استان سمنان با توسعه زراعت چوب