مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 10:002020-12-07بين الملل

تقلای منصورهادی برای درج نام انصارالله در فهرست تروریسم پیش از رفتن ترامپ


ریاست جمهوری مستعفی یمن در تلاش برای جبران شکست های پیاپی از انصارالله یمن از جامعه بین الملل خواست تا در درج نام انصارالله در فهرست های تروریستی تسریع کند.

- تقلای منصورهادی برای درج نام انصارالله در فهرست "تروریسم" پیش از رفتن ترامپ ریاست جمهوری مستعفی یمن در تلاش برای جبران شکست های پیاپی از انصارالله یمن از جامعه بین الملل خواست تا در درج نام انصارالله در فهرست های "تروریستی" تسریع کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از آناتولی، این درخواست در دیدار علی محسن صالح، معاون رییس جمهور مستعفی یمن با دیوید شنکر، معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک و کریستوفر هنزل، سفیر آمریکا در یمن طی نشستی در ریاض مطرح شد.

طی هفته های گذشته رسانه های آمریکایی از تلاش های دولت دونالد ترامپ، رییس جمهور این کشور برای درج نام انصارالله در فهرست گروه های تروریستی تا قبل از 20 ژانویه یعنی تاریخ پایان قدرت ترامپ خبر دادند.

این درخواست در حالی مطرح شده است که ائتلاف عربی تحت امر عربستان که از دولت مستعفی یمن حمایت می کند، شنیع ترین جنایت ها را در حق مردم یمن مرتکب شده و جان بسیاری را گرفته و مناطق یمن را تخریب کرده است و با محاصره یمن، امکان رسیدن کمک ها به مردم این کشور را سلب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقلای منصورهادی برای درج نام انصارالله در فهرست تروریسم پیش از رفتن ترامپ

تقلای منصورهادی برای درج نام انصارالله در فهرست تروریسم پیش از رفتن ترامپ