مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 09:502020-12-07سياسي

انجام 74 هزار ماموریت توسط اورژانس استان فارس


در هشت ماهه نخست امسال، 74 هزار ماموریت امدادی توسط نیروهای اورژانس 115 فارس انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو متاسفانه 29 هزار تماس به عنوان مزاحم در سامانه اورژانس 115 ثبت شده که در حال پیگیری های قانونی است.

مرادیان با اشاره به فداکاری ها و رشادت های کارکنان اورژانس 115 در مسیر خدمت به مردم در دوران سخت کروناویروس افزود: با توجه به حجم گسترده ماموریت های امدادی در پاندمی کرونا، 276 نیروی اورژانس در راه خدمت رسانی به نیازمندان به این ویروس منحوس مبتلا شدند.

مسمومیت 220 نفر براثر گاز منوکسید کربن او همچنین با اشاره به آمار مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در هشت ماهه نخست امسال، گفت: با وجود توصیه های بسیاری که هر ساله در خصوص مسمومیت با گاز منوکسیدکربن به مردم اطلاع رسانی می شود، اما همچنان شاهد موارد مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در استان هستیم، به طوری که در هشت ماهه نخست امسال، 220 نفر در استان دچار مسمومیت با گاز منوکسید کربن شدند و متاسفانه قاتل خاموش، جان پنج نفر را نیز گرفت.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد: مدیریت مطلوب بیماری کووید 19، تنها با همدلی و همراهی مردم تسهیل می شود و رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استفاده از ماسک می تواند برای برون رفت از این بحران کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 74 هزار ماموریت توسط اورژانس استان فارس

انجام 74 هزار ماموریت توسط اورژانس استان فارس