مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 09:352020-12-07سياسي

تشکیل 15 هسته دانشجویی در اصفهان با هدف مطالبه گری از مسئولان


دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان از تشکیل 15 هسته مختلف دانشجویی، با هدف مطالبه گری از مسئولان خبر داد.

- متین انجیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر با تبریک روز دانشجو اظهار داشت: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان با هدف تصمیم سازی های کلان، اتخاذ مواضع و همچنین جریان سازی و هم افزایی در فعالیت های بسیج دانشجویی در سال 90 تأسیس شده است.

وی افزود: موضع گیری در قبال حوادث و مسائل اساسی دانشگاه ها، تحولات کشور و جهان از وظایف اصلی بسیج دانشجویی است اما موضع گیری و جریان سازی در قبال مسائل نیاز به آشنایی و اشراف بر ابعاد مختلف مسئله دارد.

دبیرشورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان تصریح کرد: در همین راستا برای انس هرچه بیشتر اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان جلسات تبیینی و کارشناسی متعدد با حضور کارشناسان حوزه های مختلف برگزار شده است، که می توان به جلسه اعضای شورای تبیین با نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس اشاره کرد.

وی اضافه کرد: یکی از ویژگی های اصلی جنبش دانشجویی و بسیج دانشجویی به عنوان فراگیرترین تشکل دانشجویی در سطح دانشگاه های کشور، مطالبه گری از مسئولین در مسائل اساسی کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 15 هسته دانشجویی در اصفهان با هدف مطالبه گری از مسئولان

تشکیل 15 هسته دانشجویی در اصفهان با هدف مطالبه گری از مسئولان