مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 08:202020-12-07اقتصادي

استفاده از ظرفیت بسیج و سپاه در بازرسی از واحدهای صنفی سمنان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از انعقاد تفاهم نامه همکاری میان سازمان صمت و سپاه استان به منظور نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی تشنه دل پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در تفاهم نامه همکاری جدیدی، از ظرفیت های بسیج و سپاه استان در امر تنظیم بازار و کنترل قیمت ها و همچنین بازرسی و نظارت از واحدهای صنفی استان استفاده می شود.

وی تصریح کرد: پیرو فرمایشات فرمانده معظم کل قوا در روز هفدهم ربیع الاول مبنی بر لزوم تنظیم بازار و کنترل قیمت ها و کمک بسیج در آرامش بازار و اطمینان خاطر مردم استان، این تفاهم نامه همکاری بین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و فرماندهی سپاه استان منعقد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار کرد: اکثر کسبه اعم از تولیدی، توزیعی، خدماتی و خدمات فنی، انصاف را سرلوحه خود قرار داده اند و در مقطع کنونی که جامعه و مردم به ویژه قشر ضعیف به آرامش نیاز دارند، بر اساس انعقاد این تفاهم نامه در جهت کمک به نظارت بر بازار و حفظ آرامش و ثبات لازم، به هر میزان نیروی بسیجی داوطلب که مورد درخواست ادارات صمت در استان باشد، توسط سازمان بسیج انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت بسیج و سپاه در بازرسی از واحدهای صنفی سمنان

استفاده از ظرفیت بسیج و سپاه در بازرسی از واحدهای صنفی سمنان