مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 08:002020-12-07اقتصادي

سر این کلاف کجاست؟


پروژه پیاده راه سازی خیابان امیرکبیر اراک که پس از گذشت چهار ماه هنوز به پیشرفت قابل قبولی دست نیافته، اینروزها با چالش های جدی روبرو شده و همین امر باعث شده است که شورای شهر به موضوع ورود کند.

- ایسنا/مرکزی پروژه پیاده راه سازی خیابان امیرکبیر اراک که پس از گذشت چهار ماه هنوز به پیشرفت قابل قبولی دست نیافته، اینروزها با چالش های جدی روبرو شده و همین امر باعث شده است که شورای شهر به موضوع ورود کند.

12 مردادماه 99 بود که پروژه پیاده راه سازی خیابان امیرکبیر اراک به یکباره و بدون اطلاع قبلی به شهروندان و رانندگان تاکسی که این خیابان ایستگاه آنها بود، توسط شهرداری اراک کلید خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به اینکه پیاده راه شدن این خیابان همواره مورد تاکید شهروندان، مسئولان شهری و حتی فعالان اجتماعی و فرهنگی و زیست محیطی بود، عملا آغاز پروژه با مقاومتی همراه نبود و شهرداری ظرف حدود 10 روز از مسدود کردن خیابان، با دیوارکشی اطراف آن، عملیات کندمان و بلوک گذاری را آغاز شد و حتی شهرداری قول داد که سرعت کار به شکلی باشد که در کمترین زمان به بهره برداری برسد.

13 شهریورماه، مهدی بنیادی مدیر نظارت و کنترل شهرداری اراک با اشاره به پیشرفت 35 درصدی پیاده راه سازی خیابان امیرکبیر به ایسنا گفت: فاز اول پروژه پیاده راه سازی در اراک در خیابان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سر این کلاف کجاست؟

سر این کلاف کجاست؟