مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 07:302020-12-07سياسي

طرح جامع «راه مهندسی» بستری برای نقش آفرینی دانشجویان مسئله محور


رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور طرح جامع «راه مهندسی» را بستری برای نقش آفرینی دانشجویان مسئله محور دانست و گفت: از طریق این طرح مسائل کلان موجود در صنعت با اتکا به ظرفیت دانشجویی و رشته های تخصصی قابل حل است.

- طرح جامع راه مهندسی بستری برای نقش آفرینی دانشجویان مسئله محور ایسنا/همدان رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور طرح جامع راه مهندسی را بستری برای نقش آفرینی دانشجویان مسئله محور دانست و گفت: از طریق این طرح مسائل کلان موجود در صنعت با اتکا به ظرفیت دانشجویی و رشته های تخصصی قابل حل است.

محمدجواد نیک روش در آیین افتتاحیه طرح جامع راه مهندسی استان همدان که به صورت مجازی توسط دانشگاه صنعتی همدان برگزار شد، مطرح کرد: افتتاحیه طرح جامع راه مهندسی به همت سازمان بسیج دانشجویی در سراسر کشور برگزار شد به طوریکه استان های همدان و فارس که پیشگام در زمینه علم و فناوری هستند، در این طرح نیز شاهد پیشگامی این دو استان بودیم.

وی با اشاره به مأموریت مهم دانشگاه ها به عنوان یک نهاد علمی، اظهار کرد: از مهمترین مأموریت دانشگاه ها پاسخگویی مطلق به مسائل بشر، رفع و حل مشکلات مردم است که با تکیه بر علم و فناوری این امر ممکن است و باید با علم و فناوری به القای یک نگاه جامع که تازه پای در مسیر گذاشته اند، کمک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع «راه مهندسی» بستری برای نقش آفرینی دانشجویان مسئله محور

طرح جامع «راه مهندسی» بستری برای نقش آفرینی دانشجویان مسئله محور