مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 07:252020-12-07پزشكي

مزایایی که طرح نسخه نویسی الکترونیکی دارد


سرپرست مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: حذف شدن اشتباه خوانش در نسخه پزشک و دست به دست نشدن دفترچه در شرایط کرونایی از جمله مزایای طرح نسخه نویسی الکترونیک است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: حذف شدن اشتباه خوانش در نسخه پزشک و دست به دست نشدن دفترچه در شرایط کرونایی از جمله مزایای طرح نسخه نویسی الکترونیک است.

محمود فروزنده در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه طرح نسخه نویسی الکترونیکی از سال 97 در استان آغاز شده است، اظهار کرد: در این طرح نیازی به دفترچه وجود ندارد، پزشک با وارد کردن کد ملی، اطلاعات بیمار را رصد کرده و داروهای مورد نظر را در سیستم ثبت می کند و هنگام تحویل دارو نیز با وارد کردن کد ملی نسخه مورد نظر در اختیار داروخانه قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: با یک کد ملی یا شماره تامین اجتماعی، فرد می تواند نسخه خود را در هر مرکز درمانی دریافت کند، در نتیجه سوابق بیمار در سیستم باقی مانده و در مراجعات مکرر شامل سونوگرافی، رادیوگرافی و .

برای وی دارو تجویز شود.

فروزنده افزود: در حال حاضر 178 مطب طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی و 16 درمانگاه از 18 درمانگاه استان، مراکز پاراکلینیک و تمامی داروخانه های استان به این طرح ملحق شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزایایی که طرح نسخه نویسی الکترونیکی دارد

مزایایی که طرح نسخه نویسی الکترونیکی دارد