مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 07:102020-12-07پزشكي

کدهای مرتبط با کووید-19 آماده تصویب در شورای عالی اخلاق پزشکی


نایب رییس شورای عالی اخلاق پزشکی کشور با بیان اینکه امروزه در حوزه اخلاق پزشکی متناسب با شرایط دنیا و کشور، تحقیقات در مورد ویروس کووید-19 و چگونگی ارائه خدمات در این بیماران مطابق با موازین اخلاقی، - همچنین بحث های مرتبط با توزیع واکسن در حال پیگیری است، تصریح کرد: کدهای مرتبط با کووید-19 و مباحث مربوطه در شورای عالی اخلاق پزشکی کشور آماده تصویب و نهایی سازی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گروه فلسفه، اخلاق پزشکی و علوم زیستی فرهنگستان علوم پزشکی نیمه آذر ماه 1399 میزبان جلسه علمی مجازی با عنوان بررسی وضعیت پژوهش های اخلاق پزشکی شد.

در ابتدای این وبینار که با همکاری شورای عالی اخلاق پزشکی، گروه آموزش پزشکی فرهنگستان، مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی و پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، دکتر باقر لاریجانی، نایب رییس شورای عالی اخلاق پزشکی کشور، با بیان این که روند پژوهش های اخلاق پزشکی در کشور متناسب با چالش های زمانه و نیازهای جامعه رو به رشد است، اظهار کرد: مباحث اخلاق پزشکی به سبک امروزی، دانشی جوان در کشور ما است، اگرچه مسائل اخلاقی پیشینه ای طولانی در فرهنگ ما دارند.

وی با توجه به ساختار حوزه سلامت، آموزش، پرورش و ارائه خدمات را بحث های مطرح در حوزه اخلاق پزشکی دانست و گفت: تحقیقات، متناسب با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدهای مرتبط با کووید-19 آماده تصویب در شورای عالی اخلاق پزشکی

کدهای مرتبط با کووید-19 آماده تصویب در شورای عالی اخلاق پزشکی