مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 05:452020-12-07سياسي

تاریخ شفاهی سردار زارعی بزودی منتشر می شود


مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس طی پیامی درگذشت سردار دکتر علی اصغر زارعی را تسلیت گفت و از انتشار تاریخ شفاهی ایشان خبر داد.

- مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس طی پیامی درگذشت سردار دکتر علی اصغر زارعی را تسلیت گفت و از انتشار تاریخ شفاهی ایشان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم انالله و انا الیه راجعون سردار شجاع سپاه اسلام، دکتر علی اصغر زارعی هم آسمانی شد و به خیل همرزمان شهید و برادر شهیدش پیوست.

این سردار گرانقدر و جانباز قهرمان؛ از دانشجویان مبارز دانشکده نفت آبادان و دانشگاه صنعتی شریف بود و پس از پیروزی انقلاب در دفاع از ارزش های انقلاب در آبادان و تهران فعالیت های ماندگاری داشت.

با شروع جنگ تحمیلی در کنار مدافعان آبادان و خرمشهر به دفاع جانانه از مهین اسلامی در برابر هجوم دشمن پرداخت و از هم رزمان شهید جهان آرا بود.

او در معیت مسئولین آبادان و خرمشهر برای انعکاس وضعیت نابسامان روزهای ابتدایی جنگ به دیدار امام رفت و از عدم اقدام بنی صدر و شرایط موجود شکایت کردند و امام جلسه فوق العاده شورای عالی دفاع را تشکیل داد.

سردار زارعی پس از چند بار مجروحیت و فعالیت های ماندگار در آموزش و سازمان دهی نیروهای رزمنده، ابتدا به عنوان جانشین فرماندهی جنگال سپاه مشغول و سپس به فرماندهی این یگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ شفاهی سردار زارعی بزودی منتشر می شود

تاریخ شفاهی سردار زارعی بزودی منتشر می شود