مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 05:402020-12-07حوادث

برخورد مرگبار کامیون با پراید در بزرگراه امام علی (ع) تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران تصادف در بزرگراه امام علی اظهار داشت: ساعت1:30 بامداد امروز در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع) بعد از بزرگراه همت، - برخورد مرگبار کامیون با پراید در بزرگراه امام علی (ع) تهران سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از تصادف کامیون با پراید در بزرگراه امام علی (ع) خبر داد و گفت: در اثر این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران تصادف در بزرگراه امام علی اظهار داشت: ساعت1:30 بامداد امروز در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع) بعد از بزرگراه همت، یک، دستگاه کامیون 1921 با سواری پراید به شدت برخورد کرده است.

وی افزود: این کامیون پس از برخورد با پراید به صورت کامل از مسیر منحرف و با گاردریل های کنار بزرگراه برخورد و کنار دیوار بتنی متوقف شده بود و خودروی پراید نیز کاملاً زیر کامیون قرار گرفته و متلاشی شده بود و به جز گل گیر چیزی از آن باقی نمانده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: پس از تماس با نیرو های آتش نشانی از طریق سامانه 125 یک ایستگاه به همراه جرثقیل سنگین به محل حادثه اعزام شد و آتش نشانان موفق شدند مرد 32 ساله را در میان آهن پاره های پرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد مرگبار کامیون با پراید در بزرگراه امام علی (ع) تهران

برخورد مرگبار کامیون با پراید در بزرگراه امام علی (ع) تهران