مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 13:352020-12-06اجتماعي

گام بلند در پایش آنلاین پارک ملی دنا/همراهی استاندار برای حفاظت الکترونیکی پارک


مدیر کل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: با حمایت و تأکید استاندار پروژه پایش آنلاین و برخط پارک ملی دنا با همکاری دانشگاه یاسوج وارد فاز اجرایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد خبر از پایش آنلاین پارک ملی دنا به همت استاندار خبر داد.

سید اسدالله هاشمی مدیرکل محیط زیست گفت: با تاکید استاندار و همکاری وی بخشی از پروژه حفاظت هوشمند پارک ملی دنا با همکاری دانشگاه یاسوج وارد فاز اجرایی شد، یکی از تهدیدهای بالقوه و جدی آتش سوزی ها بوده که قرار است برخط و آنلاین بصورت آزمایشی رصد شوند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، اکنون که حفاظت ها به سمت هوشمندسازی پیش می روند  پارک ملی دنا یکی از ده ذخیرگاه مهم کشور بوده که به دستور استاندار کهیگلویه و بویراحمد نخستین قدم را  به سوی هوشمندسازی برداشته است.

  بر همین اساس مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در شانزدهمین روز از آذرماه 99 گفت: مراحل تایید و اختصاص بودجه در سازمان حفاظت محیط زیست انجام شده و به زودی با تخصیص  این پروژه مهم در سال جاری وارد فاز گسترده اجرایی می شود.

هاشمی اظهار کرد: این پروژه قصد دارد تا با استفاده از تکنولوژی های نوین (اینترنت اشیاء ) و با ایجاد شبکه ای از سنسورهای محیطی گوناگون داده ها را به صورت برخط و آنلاین رصد و پایش و به مرکز م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام بلند در پایش آنلاین پارک ملی دنا/همراهی استاندار برای حفاظت الکترونیکی پارک

گام بلند در پایش آنلاین پارک ملی دنا/همراهی استاندار برای حفاظت الکترونیکی پارک