مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 12:052020-12-06حوادث

کشف اموال مسروقه به میزان یک میلیارد و 500 میلیون ریال در زاهدان


سرپرست انتظامی زاهدان از دستگیری سارق کابل مخابراتی و سیم برق و کشف اموال مسروقه به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، محمود سعادتی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل مخابراتی و سیم برق در سطح شهرستان زاهدان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان با انجام تحقیقات و استفاده از شگردهای پلیسی متهم مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرپرست انتظامی شهرستان زاهدان با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه این متهم 2 بسته پلمپ کابل مخابراتی،3 عدد باطری دکل های مخابراتی،یک دستگاه تابلو برق، تعداد 50 عدد گوشی همراه، 2 عدد ترانس برق مخابراتی کشف شد، بیان کرد: متهم در تحقیقات پلیس به سرقت4 فقره در سطح شهرستان زاهدان اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارق با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/3139


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف اموال مسروقه به میزان یک میلیارد و 500 میلیون ریال در زاهدان

کشف اموال مسروقه به میزان یک میلیارد و 500 میلیون ریال در زاهدان