مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 10:352020-12-06سياسي

استان کرمانشاه/مهمانسراهای ادارات در قصرشیرین نقاهتگاه بیماران کووید 19 می شود


خانواده هایی که دارای بیمار کووید 19 هستند و امکان مراقبت و نگهداری از آن فرد و یا شرایط نگهداری را نداشته باشند به این نقاهتگاه ها برای قرنطینه هدایت می شوند.

- فرماندار قصرشیرین گفت: ظرفیت چندین مهمانسرای ادارات این شهرستان در اجرای طرح شهید سلیمانی به منظور نقاهتگاه بیماران کووید 19 در موارد ضروری به کارگیری می شود.

مرادعلی تاتار روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: خانواده هایی که دارای بیمار کووید 19 هستند و امکان مراقبت و نگهداری از آن فرد و یا شرایط نگهداری را نداشته باشند به این نقاهتگاه ها برای قرنطینه هدایت می شوند.

وی اظهار داشت: همچنین خانواده هایی که همه بیمار هستند اگر عضوی از خانواده فاقد علایم و سالم باشد نیز به می تواند از ظرفیت مهمانسراها در صورت نداشتن اقوام و یا آشنایان استفاده کند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: از ابتدی اجرای طرح شهید سلیمانی تاکنون در قصرشیرین سه هزار تن از افراد از آموزش های لازم برخوردار شده اند و این آموزش ها به صورت محله محور با شعار هر خانه یک پایگاه مراقبت انجام می شود.

تاتار ادامه داد: این طرح بیشتر مبتنی بر آموزش است و چنانچه در مراجعه تیم ها، فرد بیماری شناسایی شود به مراکز درمانی برای انجام آزمایش ارجاع و نحوه قرنطینه و رعایت اصول مراقبتی و بهداشتی به وی آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان کرمانشاه/مهمانسراهای ادارات در قصرشیرین نقاهتگاه بیماران کووید 19 می شود

استان کرمانشاه/مهمانسراهای ادارات در قصرشیرین نقاهتگاه بیماران کووید 19 می شود