مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 10:102020-12-06حوادث

راز قتل جوان زرندیه ای برملا شد


راز قتل مرد جوانی که حدود سه ماه قبل در شهر مامونیه شهرستان زرندیه به قتل رسیده بود، در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس و دستگیری عاملان این قتل برملا شد.

- ایسنا/مرکزی راز قتل مرد جوانی که حدود سه ماه قبل در شهر مامونیه شهرستان زرندیه به قتل رسیده بود، در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس و دستگیری عاملان این قتل برملا شد.

بر اساس اعلام پلیس، سرهنگ روح الدین یوسفوند فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه در این باره گفت: در روزهای پایانی تابستان امسال گزارشی از کشف جسد فردی در اطراف شهر مامونیه به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شد و بلافاصله تیم های انتظامی در محل حاضر شدند.

وی افزود: از همان دقایق اولیه اعلام این قتل، تحقیقاتی تخصصی در این خصوص در دستور کار پلیس قرار گرفت و بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی، بازجویی های تخصصی خود را از آشنایان و بستگان مقتول آغاز کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: سرانجام با بهره گیری از روش های علمی و تخصصی، سرنخ هایی از دست داشتن یکی از بستگان مقتول در این قتل به دست آمد و کارآگاهان پلیس دریافتند که این قتل با همدستی همسر مقتول انجام شده است.

سرهنگ یوسفوند تصریح کرد: با دستگیری همسر مقتول و با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده در مراحل رسیدگی به این پرونده و طی بازجویی های انجام شده ، مشخص شد که این قتل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز قتل جوان زرندیه ای برملا شد

راز قتل جوان زرندیه ای برملا شد