مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 08:552020-12-06اجتماعي

مدارس خشتی و گلی در کشور نداریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فاطمه مهاجرانی معاون سازمان نوسازی مدارس آموزش و پرورش در برنامه گفتگوی علمی درمورد جایگاه خیرین در مدرسه سازی گفت: - فاطمه مهاجرانی با اشاره به فعالیت مدارس کپری در سطح کشور تأکید کرد: کپر جزو زیست بوم افراد محسوب می شود، اما مدارس خشتی و گلی از کشورمان حذف شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فاطمه مهاجرانی معاون سازمان نوسازی مدارس آموزش و پرورش در برنامه گفتگوی علمی درمورد جایگاه خیرین در مدرسه سازی گفت: فرآیند مدرسه سازی تا قبل دهه 70 کاملاً بر عهده دولت بود، اما از نیمه دوم دهه 70 به بعد و با تشکیل مجمع خیرین، حجم زیادی از این بار را جامعه خیرین به دوش کشیدند.

وی ارتباط این سازمان با نهاد خیرین مدرسه ساز را دو سویه خواند و افزود: یکی از دفاتر کل معاونت برنامه ریزی و توسعه مشارکت ها در این سازمان مربوط به حوزه جذب خیرین و نگهداشت آنهاست و بیشترین کار ما هم پشتیبانی از جامعه خیرین است.

مهاجرانی درباره درصد مشارکت خیرین مدرسه ساز نسبت به سازمان نوسازی مدارس گفت: سال گذشته 49 درصد مدارس را خیرین ساختند که از این عدد، 17 درصد آن به طور کامل توسط خیرین و مابقی هم به صورت مشارکتی ساخته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس خشتی و گلی در کشور نداریم

مدارس خشتی و گلی در کشور نداریم