مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 07:202020-12-06حوادث

آیا محل عوارضی «قزوین- تهران» نقطه حادثه خیز است؟


در پی دریافت پیامی با محتوای «دیشب یک اتوبوس به عوارضی شماره 2 قزوین، یا همان «عوارضی قزوین- تهران» زد و از اتوبوس جنازه درآوردیم.

کیوسک ها را برداشتند، - ایسنا/قزوین در پی دریافت پیامی با محتوای دیشب یک اتوبوس به عوارضی شماره 2 قزوین، یا همان عوارضی قزوین- تهران زد و از اتوبوس جنازه درآوردیم.

کیوسک ها را برداشتند، تابلو و و نور هم ندارد؛ تا الان بالای 10 تا ماشین تصادف کردند و به سکوهای سیمانی خوردند از سوی یکی از مخاطبان ایسنا، این موضوع را از اداره کل راه داری و حمل ونقل جاده ای استان و پلیس راه قزوین پیگیری کردیم.

جواد حق لطفی، مدیرکل راه داری و حمل ونقل جاده ای استان قزوین در این خصوص به ایسنا می گوید: همیشه تصادف یک علت تامه دارد که می تواند سرعت و سبقت غیرمجاز، خواب آلودگی، عدم توجه به جلو و صحبت با تلفن همراه باشد، راننده اشتباهی انجام می دهد که منجر به تصادف می شود.

وی ادامه می دهد: تصادف چند روز گذشته به دلیل خواب آلودگی و عدم توجه به جلو و برخورد عقب به جلوی اتوبوس با کامیون اتفاق افتاد و بعد از تصادف نیز اتوبوس به بلوک های سیمانی عوارضی برخورد کرد.

مدیرکل راه داری و حمل ونقل جاده ای استان قزوین خاطرنشان می کند: بلوک های سیمانی واقع در عوارضی در نقطه مورد نظر ایمنی دارد و آشکارسازی در عوارضی هم صورت گرفته است در غیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا محل عوارضی «قزوین- تهران» نقطه حادثه خیز است؟

آیا محل عوارضی «قزوین- تهران» نقطه حادثه خیز است؟