مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 07:152020-12-06سياسي

هیچ هواگردی برای ما غیرقابل رؤیت نیست


امیر سرتیپ صباحی فرد با اشاره به برخورداری نیروی پدافند هوایی ارتش از پیشرفته ترین سامانه های راداری، موشکی و جنگال گفت: امروز بر لبه تکنولوژی و دانش حرکت می کنیم و قادریم دشمنان مان را فراتر از مرزها رصد کنیم.

- امیر سرتیپ صباحی فرد با اشاره به برخورداری نیروی پدافند هوایی ارتش از پیشرفته ترین سامانه های راداری، موشکی و جنگال گفت: امروز بر لبه تکنولوژی و دانش حرکت می کنیم و قادریم دشمنان مان را فراتر از مرزها رصد کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، با اشاره به اهمیت و نقش پدافند هوایی در دوران دفاع مقدس، گفت: تمامی عملیات های دوران دفاع مقدس زیر چتر حمایتی نیروهای پدافند هوایی قرار داشت و اقدامات مؤثر این نیرو در آن دوران و پس از آن همواره قابل توجه، قابل اتکا و بازدارنده بوده است.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس، نیروی پدافند هوایی در سراسر کشور در بیش از 250 نقطه مستقر شد و تأمین امنیت مراکز حساس کشور را بر عهده داشت؛ این نیرو امنیت هوایی را برای مردم عزیز کشورمان در هشت سال دفاع مقدس برقرار کرد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به نقش پدافند هوایی در تأمین امنیت نفت کش ها و کشتی های تجاری در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: در آن دوران، فروش نفت به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ هواگردی برای ما غیرقابل رؤیت نیست

هیچ هواگردی برای ما غیرقابل رؤیت نیست