مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 06:352020-12-06فرهنگي

به بهانه پخش سریال «یکی بود، یکی نبود» در شبکه قرآن / علاج سیما برای تنهایی کودکان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هفته پیش بود که خبر فوت کامبوزیا پرتوی منتشر شد، هنرمندی که بسیاری از ما کودکان دیروز، او را با گربه آوازخوان و گلنار به یاد می آوریم و شاید دیگر آثار او آنچنان در خاطرمان نمانده است که این دو مانده است.

- ، هفته پیش بود که خبر فوت کامبوزیا پرتوی منتشر شد، هنرمندی که بسیاری از ما کودکان دیروز، او را با گربه آوازخوان و گلنار به یاد می آوریم و شاید دیگر آثار او آنچنان در خاطرمان نمانده است که این دو مانده است.

پس از فوت این هنرمند بود که فضای اینستاگرام پر شد از بخش هایی از فیلم گلنار و یا گربه آوازخوان! این به آن خاطر نیست که دیگر آثار این هنرمند از آن دو ضعیف تر و یا کم استقبال تر بوده است بلکه قطعا آنچه که در کودکی در ذهن انسان ثبت می شود، ماندگارتر و موثرتر خواهد بود، زیرا کودکان قدرت تجزیه و تحلیل کمتری داشته و تلقین پذیرتر هستند و همین باعث می شود تا آنچه در کودکی در ذهنشان نقش می بندد، در تربیت و آینده آن ها نقش بسزایی داشته باشد، بنابراین بسیاری از کشور ها که این مهم را دریافته اند بیش از اینکه سرمایه گذاری روی تولیدات بزرگسالان داشته باشند، توجه ویژه ای به کودکان و نوجوانان دارند، لذا در این زمینه با دقت قدم برداشته و بسیاری از اهداف کوتاه مدت و بلندمدت را در دل آثار کارتونی و انی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به بهانه پخش سریال «یکی بود، یکی نبود» در شبکه قرآن / علاج سیما برای تنهایی کودکان

به بهانه پخش سریال «یکی بود، یکی نبود» در شبکه قرآن / علاج سیما برای تنهایی کودکان