مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 05:502020-12-06سياسي

همکاری1500 پایگاه بسیج مازندران برای اجرای طرح شهید سلیمانی در مازندران


هزار و 500 پایگاه بسیج مازندران برای قطع زنجیره کرونا در طرح شهید سلیمانی با دانشگاه علوم پزشکی مازندران همکاری می کنند.

- سردار سیاوش مسلمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارتباط با نقس سپاه کربلای مازندران در طرح شهید سلیمانی که برای قطع زنجیره کرونا در کشور برنامه ریزی شده است، اظهار کرد: مقدمات اولیه اجرای این طرح از 10 روز گذشته با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مازندران در استان مازندران آغاز شده است.

وی تصریح کرد: هزار و 500 پایگاه از مجموع 4 هزار و 500 پایگاه بسیج در طرح سردار شهید سلیمانی فعالیت خودشان را آغاز کردند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران اضافه کرد: ما در سه حوزه نظارت، حمایتی و مراقبتی در پایگاه های استان این طرح را پیگیری می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این طرح کمک به قطع زنجیره کرونا در سطح استان مازندران و کشور است و توفیقات خوبی حاصل شده است.

مسلمی با اعلام اینکه در حال حاضر وضعیت استان مازندران نسبت به پیک اول و دوم کرونا بسیار مناسب است، افزود: درخواست ما از مردم توسعه همکاری است.

وی ادامه داد: باید با کمک و همراهی زمینه قطع زنجیره کرونا در استان مازندران را پیگیری کنیم.

فرمانده سپاه کربلا درباره تعداد نیروهای به کارگرفته شده سپاه کربلای مازندران در طرح سردار شهید سلیمانی، افزود: بستگی به نیاز دانشگاه ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری1500 پایگاه بسیج مازندران برای اجرای طرح شهید سلیمانی در مازندران

همکاری1500 پایگاه بسیج مازندران برای اجرای طرح شهید سلیمانی در مازندران