مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 04:102020-12-06حوادث

کشف 9 تن و 600 کیلوگرم مرغ زنده خارج از شبکه توزیع در ایلام


فرمانده انتظامی استان از کشف 9 تن و 600 کیلوگرم مرغ زنده خارج از شبکه توزیع به ارزش 2 میلیارد و 400 میلیون ریال در شهرستان بدره خبر داد.

- ایسنا/ایلام فرمانده انتظامی استان از کشف 9 تن و 600 کیلوگرم مرغ زنده خارج از شبکه توزیع به ارزش 2 میلیارد و 400 میلیون ریال در شهرستان بدره خبر داد.

سردار نورعلی یاری اظهار کرد: روز گذشته ماموران پاسگاه انتظامی هندمینی شهرستان بدره در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق در مسیر های مواصلاتی شهرستان، حین کنترل خودروهای عبوری 3 دستگاه کامیون و یک دستگاه وانت نیسان حامل بار مرغ زنده را متوقف و مقدار 9 تن و 600 کیلوگرم مرغ زنده فاقد مجوز قانونی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه در این راستا 4 نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، گفت: کارشناسان ارزش ریالی این محموله مرغ زنده قاچاق را 2 میلیارد و 400 میلیون ریال تعیین کردند.

یاری با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا کنون بیش 67 تن مرغ قاچاق به ارزش 14 میلیارد ریال در سطح استان کشف شده است ،تصریح کرد: پس هماهنگی با مرجع قضایی، طیور کشف شده جهت توذیع در بازار تحویل مراجع ذیربط شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از کانال اطلاع رسانی پلیس، وی بر اثر گزاری قاچاق در افزایش قیمت این کالای مورد نیاز مردم در چند ماهه اخیر اشاره کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 9 تن و 600 کیلوگرم مرغ زنده خارج از شبکه توزیع در ایلام

کشف 9 تن و 600 کیلوگرم مرغ زنده خارج از شبکه توزیع در ایلام