مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 21:202020-12-05سياسي

تأخیر جایز نیست


ایجاد ارتباط بین یک موضوع واقعی و حق مسلم که واکنش جمهوری اسلامی به ترور شهید دکتر فخری زاده است با یک موضوع خیالی که آغاز دور جدید مذاکرات میان ایران و آمریکاست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سعدالله زارعی نوشت: واکنش ایران به اقدام تروریستی علیه دانشمند برجسته هسته ای و موشکی جمهوری اسلامی اگر در روزهای آینده رخ دهد، اهمیت اساسی دارد و تأخیر در آن هزینه هایی متوجه ما می کند.

بر این اساس یک خط سیاسی در خارج کشور و داخل ایران به راه افتاده تا نشان دهد اقدامی صورت نخواهد گرفت و یا این اقدام به زمان دیگری موکول گردد.

در این خصوص باید گفت: 1- ادبیات بعضی از شخصیت های سیاسی مبنی بر اینکه اقدام به عملیات تلافی جویانه حق ایران است و این کار در زمان مناسب خود انجام می شود و جمهوری اسلامی بنا ندارد در زمین نتانیاهو بازی کند، به ایران اقدامی نخواهد کرد ترجمه شده است؛ چرا که این ادبیات شباهت آشکاری با بیانیه هایی دارد که اقدام واکنشی به زمان مناسب محول گردیده، اما هیچ گاه اقدامی صورت نگرفته و یا اقدامی متناسب و معادل نبوده است.

البته اگر واژه و ادبیات زمان مناسب درست ترجمه شود، می تواند به معنای هم اینک و در زمانی کوتاه هم باشد ولی از آنجا که این واژه مبهم است دامنه ای از هم اینک تا آینده های دور دارد، به ادبیات رایج ارجاع داده شده و معن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأخیر جایز نیست

تأخیر جایز نیست