مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 21:202020-12-05سياسي

اسامی 7 شهر فوق قرمز کرونایی اعلام شد/ کرونا در کدام استان ها صعودی است؟


در استان های اردبیل، قزوین، گلستان و گیلان و مازندران روند بیماری صعودی بوده و شوط در آذربایجان غربی، پارس آباد در اردبیل، نطنز در اصفهان، خلیل آباد خراسان رضوی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ گزیده سخنان رییسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در برنامه تلویزیونی امشب بدین شرح است: *در امریکا اوج شدید کرونا و مرگ و میر در حال افزایش است و از 2800 مرگ عبور کردند، خیز دوم نسبت به خیز اول در انگلیس شدیدتر است و 500 تا 600 مرگ را تجربه می کنند و در آلمان خیز دوم بیماری خیلی شدیدتر است و مرگ بیش از 420 نفر بوده و جمعیت مشابهی با ایران دارند.

*پیش بینی می شد ما در نیمه آذرماه مرگ و میر بیش از یک هزار مورد داشته باشیم اما خوشبختانه با همت مردم پیش بینی درباره ایران محقق نشد اما پیش بینی های برای سایر کشورها محقق شد.

*ما سه موج را در کشور سپری کردیم و موج سوم بیماری کرونا در کشور نزولی است و این نشان می دهد رعایت پروتکل ها چقدر موثر است.

*اعمال محدودیت ها در ایران، 5 و 14 آبان و یک آذر ماه بود و این اعمال محدودیت ها خیز بلند بیماری را شکاند و روند نزولی است.

*در استان های اردبیل، قزوین، گلستان و گیلان و مازندران روند بیماری صعودی بوده و این روند صعودی در استان های شمالی مربوط به سفرهای 4 هفته پیش مردم به این استان هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی 7 شهر فوق قرمز کرونایی اعلام شد/ کرونا در کدام استان ها صعودی است؟

اسامی 7 شهر فوق قرمز کرونایی اعلام شد/ کرونا در کدام استان ها صعودی است؟