مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 14:352020-12-05اقتصادي

استمهال پرداخت حق بیمه مشاغل آسیب دیده از کرونا پیگیری می شود


استاندار قم از تصویب استمهال پرداخت حق بیمه مشاغل آسیب دیده از کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز و در گفتگو با خبرنگاران به برخی جزییات نشست ستاد ملی مبارزه با کرونا اشاره کرد و بیان داشت: در این جلسه، گزارشی از وضعیت کلی استان ها ارائه شد و خوشبختانه باید گفت تعداد شهرستان هایی که از وضعیت قرمز به وضعیت نارنجی تغییر یافته اند چشمگیر است.

وی با بیان این که روند نزولی شیوع کرونا در کل کشور دیده می شود اظهار کرد: البته همچنان شهرستان هایی که در موضوع شیوع کرونا، در حالت ناپایدار یا حتی صعودی هستند دیده می شوند.

استاندار قم با ابراز خوشبختی از تبدیل وضعیت این استان از قرمز به نارنجی تصریح کرد: همه باید بدانند که هیچ تضمینی برای عدم برگشت به وضعیت قرمز وجود ندارد.

سرمست ضمن ابراز تشکر از هم استانی ها بابت رعایت شیوه نامه ها، قوانین و همچنین محدودیت های کرونایی خاطر نشان کرد: ادامه سیر نزولی در استان مستلزم همکاری همه مردم و دستگاه هاست.

وی ادامه داد: در نشست امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا مقرر شد تا منع عبور و مرور خودرو از ساعت 21 شب تا 4 بامداد در شهرهای با وضعیت نارنجی و بیش از 200 هزار نفر جمعیت، همانند شهرهای قرمز تداوم یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمهال پرداخت حق بیمه مشاغل آسیب دیده از کرونا پیگیری می شود

استمهال پرداخت حق بیمه مشاغل آسیب دیده از کرونا پیگیری می شود