مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 13:552020-12-05پزشكي

در حال عبور از پیک کرونا هستیم/ شناسایی708 مورد کرونا مثبت در طرح محله محور


رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: در حال حاضر با توجه به کاهش تعداد بستری ها از 568 نفر در اول آذر به 447 نفر در 15 آذر در حال عبور از پیک بیماری کرونا هستیم که در صورت ادامه رعایت پروتکل های بهداشتی این روند ادامه دار خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، پیمان نامدار رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین، عصر امروز(شنبه) در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین اظهار کرد: در مقایسه با اوایل آبان ماه تا دو هفته پیش که میزان بستری ها بالغ بر 100 نفر در روز بود در حال حاصر  میزان بستری ها به نصف کاهش یافته است.

  وی ادامه داد: در حال حاضر نسبت به هفته های گذشته، کم ترین انتظار برای دریافت خدمات بخش های مراقبت وجود دارد و انتظار می رود که یک ماه پس از اعمال محدودیت ها، کاهش در آمار فوتی ها را نیز شاهد باشیم.

  وی افزود: در حال حاضر با توجه به کاهش تعداد بستری ها از 568 نفر در اول آذر به 447 نفر در 15 آذر در حال عبور از پیک بیماری کرونا هستیم که در صورت ادامه رعایت پروتکل های بهداشتی این روند ادامه دار خواهد بود.

نامدار در مورد آخرین وضعیت شهرستان ها از لحاظ شیوع کرونا گفت: قزوین، البرز، تاکستان و آبیک در وضعیت قرمز و آوج در وضعیت زرد قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حال عبور از پیک کرونا هستیم/ شناسایی708 مورد کرونا مثبت در طرح محله محور

در حال عبور از پیک کرونا هستیم/ شناسایی708 مورد کرونا مثبت در طرح محله محور