مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 13:452020-12-05سياسي

آغاز چهارمین رزمایش کمک مومنانه با یاد شهید فخزی زاده در همدان


فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان از آغاز چهارمین رزمایش کمک مومنانه در همدان خبر داد و گفت: این رزمایش از 15 تا 25 آذرماه به مدت 10 روز اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار ولی بهاریان عصر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری چهارمین رزمایش کمک مومنانه احسان و همدلی به یاد شهید محسن فخری زاده خبر داد و اظهارکرد: این رزمایش از 15 تا 25 آذرماه به مدت 10 روز در سطح استان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه این رزمایش طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ورود بسیج در کمک رسانی به آسیب دیدگان از کرونا انجام می شود بیان کرد: این کمک ها با همکاری ادارات و سازمان ها جمع آوری شده که در 10 مرحله اجرایی می شود.

فرمانده تیپ انصارالحسین همدان با بیان اینکه گردان هایی نیز در سطح شهرستان ها این کار را انجام خواهند داد گفت: آگاه سازی ستاد مقابله با کرونا شهر نیز با نصب بنر و تذکرات لسانی بسیجیان انجام می شود.

وی با تاکید بر اینکه غربالگری نیز توسط افراد آموزش دیده در مراکز بهداشتی انجام خواهد شد گفت: ضدعفونی مراکزی که ستاد مقابله با کرونا و مراکز بهداشت اعلام کنند نیز در دستورکار است.

بهاریان از توزیع بسته های معیشتی خبر داد و گفت: بسته های لوازم التحریر و همچنین بسته های بهداشتی نیز در بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز چهارمین رزمایش کمک مومنانه با یاد شهید فخزی زاده در همدان

آغاز چهارمین رزمایش کمک مومنانه با یاد شهید فخزی زاده در همدان