مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 12:552020-12-05اقتصادي

از تجهیز ناوگان کشاورزی استان تا صدور پروانه برای 200 هکتار گلخانه


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری چالش ها و تعهدات جهادکشاورزی استان در توسعه زراعت و باغبانی در استان را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد حسین برزگر صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری گفت: سالیانه یک میلیون و 500 هزار تن محصولات کشاورزی در 251 هزار هکتار اراضی استان تولید می شود و 67 هزار نفر بهره بردار در استان فعالیت دارند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه ضریب خوداتکایی استان در بخش گندم، جو و حبوبات رشد خوبی داشته است، اظهار داشت: بیش از 60 هزار تن چغندر تا ابتدای آذرماه برداشت شده است و در سطح 800 هزار هکتار از اراضی استان کلزا کشت شده که برداشت بیش از یک هزار و 500 تن کلزا نشان دهنده خودکفایی در افزایش تولید است.

ضعف عملکرد استان در حوزه صنایع جانبی، توسعه مارکتینگ و برندینگ محصولات کشاورزی برزگر با بیان اینکه 940 هزار تن محصول در بخش زراعت برداشت می شود و حدود 23 درصد ارزش تولیدات کشاورزی در بخش زراعت است، گفت: باید ارزش افزوده تولیدات کشاورزی را افزایش دهیم که این مهم از طریق صنایع جانبی، توسعه مارکتینگ و برندینگ انجام می شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به ضعف عملکرد در این حوزه ادامه داد: اگر فرآو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تجهیز ناوگان کشاورزی استان تا صدور پروانه برای 200 هکتار گلخانه

از تجهیز ناوگان کشاورزی استان تا صدور پروانه برای 200 هکتار گلخانه