مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 12:202020-12-05دانش

نمایشگاه مجازی دستاورد های پژوهشی خراسان شمالی آغاز شد


مهران گرمه، رییس پارک علم و فناوری خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: نمایشگاه مجازی دستاورد های پژوهش، فناوری و فن بازار خراسان شمالی از امروز به مناسبت هفته پژوهش با 125 غرفه مجازی آغاز به کار کرد.

- رییس پارک علم و فناوری خراسان شمالی از آغاز نمایشگاه مجازی دستاورد های پژوهشی خراسان شمالی به مناسبت هفته پژوهش خبر داد و گفت: تا این لحظه 125 غرفه در نمایشگاه حاضر هستند.

مهران گرمه، رییس پارک علم و فناوری خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو ، گفت: نمایشگاه مجازی دستاورد های پژوهش، فناوری و فن بازار خراسان شمالی از امروز به مناسبت هفته پژوهش با 125 غرفه مجازی آغاز به کار کرد.

گرمه ادامه داد: ثبت نام از دستگاه های اجرایی، شرکت های خصوصی و دولتی ادامه دارد و تعداد شرکت کنندگان در این نمایشگاه افزایش خواهد یافت.

رییس پارک علم و فناوری خراسان شمالی با بیان این که دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی، شرکت های نیمه دولتی، دولتی و خصوصی در این نمایشگاه ها دستاورد های پژوهش خود را را به نمایش می گذارند، تصریح کرد: 13غرفه به این مراکز اختصاص یافته است.

وی افزود: 24غرفه مربوط سالن فناوری پارک علم و فناروی خراسان شمالی است و مراکز رشد و شتابدهنده ها نیز 72 غرفه در اختیار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه مجازی دستاورد های پژوهشی خراسان شمالی آغاز شد

نمایشگاه مجازی دستاورد های پژوهشی خراسان شمالی آغاز شد