مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 10:002020-12-05دانش

کلاف سر در گم در دانشگاه فرهنگیان


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی خاکسار؛ با شنیدن نام دانشگاه فرهنگیان، تربیت معلم و اهمیت و ضرورت آن در ذهن ما نقش می بندد و با شنیدن نام تربیت معلم، - متاسفانه با گذشت تقریبا 9 سال از در اجرای سند تحول بنیادین دانشگاه فرهنگیان، شاهد حال وخیم دانشگاه فرهنگیان هستیم که ریشه همه آن در سو مدیریت دانشگاه فرهنگیان است.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، مهدی خاکسار؛ با شنیدن نام دانشگاه فرهنگیان، تربیت معلم و اهمیت و ضرورت آن در ذهن ما نقش می بندد و با شنیدن نام تربیت معلم، بزرگانی، چون شادروان احمد آرام، فروزانفر و .

هم چنین بعد از انقلاب درخشانتر ازدوران قبل انقلاب، شهیدانی، چون رجایی و باهنر و .

در ذهن ما خطور می­کند واقعا چه باور و اعتقادی به این امر مهم داشتند که با تلاش و جدیت توام با علاقه قلبی در این مسیر قدم نهادند بطوری که با تمام کاستی ها و نواقص، آنچه امروز شاهد هستیم به یادگار گذاشتن این میراث گرانبها و مسئولیت سنگین ما در نگهداشت این سرمایه و انتقال آن به ایندگان.

باتوجه به نقش بی بدیل نیروی انسانی و معلم در رشد وتوسعه جامعه و در اجرای راهکار 11/1 سند تحول بنیادین دانشگاه فرهنگیان در راستای استقرار نظام ملی تربیت معلم برای رویکرد آموزش تخصصی و حرفه ای تربیت محور با تجمیع مراکز آموزش و پرورش در سال 1390 مصوب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاف سر در گم در دانشگاه فرهنگیان

کلاف سر در گم در دانشگاه فرهنگیان