مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 09:202020-12-05سياسي

گذر از شرایط موجود نیازمند کار جهادی است/روحانیون علم خود را بروزرسانی کنند


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: ما در شرایط خاصی قرار داریم و گذر از این وضعیت لازمه کار جهادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی در جمع روحانیون شهرستان بیجار با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) که، قبل از انجام هر کاری باید روی آن تفکر کنیم چرا که کار با تفکر و تضرع جلو خواهد رفت، اظهار داشت: ما در شرایط خاصی قرار داریم و برای گذر از این وضعیت باید جهادی کار کنیم.

وی تصریح کرد: علم آموزی و بروزرسانی علم باید همواره مورد توجه طلاب و روحانیون قرار گیرد و بر علم، تقوا، بصیرت، فهم سیاسی و مطالعات سیاسی جامعه مسلط باشند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: از جامعه روحانیون به عنوان منادیان فکری جامعه انتظار هست که اقدامات حوزه فرهنگی را احصا و به دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان اعلام کنند.

حجت الاسلام پورذهبی ضمن خواستار ارائه اطلاعات دقیقی از خانه های عالم و نیاز آنها به مرمت، گفت: برای رفع مشکلات اقتصادی جامعه روحانیون نیز باید از ظرفیت های مختلف به صورت عام و خاص استفاده شود.

حجت الاسلام پورذهبی خاطرنشان کرد: نخستین مطالبه مقام معظم رهبری از بنده تکریم علما و روحانیون بوده که در این زمینه تفاوتی بین علمای شیعه و سنی قائل نیستیم و به عنوان امری بسیار مهم دنبال خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذر از شرایط موجود نیازمند کار جهادی است/روحانیون علم خود را بروزرسانی کنند

گذر از شرایط موجود نیازمند کار جهادی است/روحانیون علم خود را بروزرسانی کنند