مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 09:152020-12-05سياسي

دولت باید زمینه اجرای قانون عمل متقابل را فراهم کند


نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اجرای قانون مصوب مجلس توسط دولت گفت: مجلس با جدیت به دنبال اجرای عمل متقابل دولت در برجام است به طوری که به دولت گوشزد شده است که باید طی 10 روز تا دو ماه آینده برای برگرداندن شرایط به قبل از برجام .

- مصطفی طاهری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به تصویب قانون عمل متقابل دولت در برجام اظهار کرد: در این زمینه کلیتی وجود دارد که تعهدات دولت به شرط لغو تحریم ها باید انجام می شد در حالی که هیچ گونه لغو تحریمی توسط طرف های برجام انجام نشده است دولت آنها را انجام داده، که نباید اجرایی می کرد.

 وی با تاکید بر اجرای قانون توسط دولت اذعان داشت: مجلس با جدیت به دنبال اجرای عمل متقابل دولت در برجام است و حتی به دولت گوشزد می کنیم که 10 روز از دو ماه زمان داده شده برای برگرداندن شرایط به قبل از برجام گذشته و باید هر چه زودتر زمینه های لازم برای اجرای قانون فراهم شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای این طرح توسط مجلس جرم انگاری شده است و در صورتی که دولت طرح را اجرایی نکند طبق قانون با عاملان اجرایی برخورد قانونی و قضایی خواهد شد و دولت مکلف به اجرای قوانین مصوب مجلس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت باید زمینه اجرای قانون عمل متقابل را فراهم کند

دولت باید زمینه اجرای قانون عمل متقابل را فراهم کند