مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 09:152020-12-05سياسي

حراست از دستاورد شهید فخری زاده الویت اجرایی مسئولان نظام باشد


جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان یزد و فارس با صدور پیامی خطاب به ریاست قوه قضاییه ترور شهید فخری زاده را محکوم و برابر فرموده مقام معظم رهبری حمایت بیش از پیش از راه این شهید بسیجی را خواستار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، در این پیام که خطاب به حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی، رییس  قوه قضاییه صادر شده است، آمده: با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و با احترام؛ همانطور که مستحضر هستید؛ بار دیگر ملت انقلابی ایران یک حرکت تروریستی و کوردلانه با محوریت اسکتبار جهانی و رژیم جلاد و جعلی صهیونیستی را به چشم خود دیدند.

هنوز داغ جگرسوز از دست دادن شهید بزرگوارمان حاج قاسم سلیمانی تازه بود که دوباره یکی از خادمان  علمی و فناوری و دانشمندان خبره نظام مقدس جمهوری اسلامی، توسط ایادی اسکتبار جهانی، در خون خود غلتید و همچون سایر یاران شهیدش به لقاء الله پیوست.

شهید محسن فخری زاده دانشمند عرصه هسته ای و معاون وزیر دفاع و یکی از  مدیران انقلابی، متعهد و متخصص بود که در این راه توسط دست پلید استکبار به آرزوی دیرینه اش رسید.

ما دانشجویان بسیجی ضمن عرض تبریک و تسلیت خدمت حضرت عالی به مناسبت شهادت و ترور ناجوانمردانه دکتر محسن فخری زاده، دانشمند بزرگ عرصه هسته ای کشور، این حرکت تروریستی و کوردلانه که توسط مزدوران جن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حراست از دستاورد شهید فخری زاده الویت اجرایی مسئولان نظام باشد

حراست از دستاورد شهید فخری زاده الویت اجرایی مسئولان نظام باشد