مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 09:152020-12-05سياسي

طلب 1000 میلیاردی شرکت حمل و نقل ریلی رجا از دولت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجا، محمد رجبی بیان کرد: در حالی که دولت و راه آهن جمهوری اسلامی ایران به عنوان نهاد حاکمیتی دولتی در صنعت ریلی کشور باید پیگیر مطالبات رجا از دولت برای ارایه خدمات تکلیفی .

- مدیرعامل رجا با اشاره به طلب 1000 میلیاردی این شرکت ریلی از دولت اعلام کرد: راه آهن جمهوری اسلامی ایران به عنوان نهاد حاکمیتی صنعت ریلی و نماینده دولت مسئول پیگیری و پرداخت مطالبات 1000 میلیاردی شرکت رجا از دولت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجا، محمد رجبی بیان کرد: در حالی که دولت و راه آهن جمهوری اسلامی ایران به عنوان نهاد حاکمیتی دولتی در صنعت ریلی کشور باید پیگیر مطالبات رجا از دولت برای ارایه خدمات تکلیفی باشد و طلب بالغ بر 1000 میلیاردی این شرکت را پرداخت کند، صحبت از بدهی 402 میلیاردی رجا به راه آهن آن هم در رسانه ها می شود.

رجبی گفت: مطالبه راه آهن از رجا صحیح بوده، ولی حدود 3 برابر این مبلغ به عنوان مطالبه رجا از راه آهن به عنوان بخش دولتی در صنعت ریلی است که کسی پاسخگوی آن نیست.

وی افزود: فقط در عدم پرداخت کمک زیان برای قطار های محلی و حومه ای به عنوان یکی از وظایف تکلیفی رجا از طرف دولت، بیش از 700 میلیارد تومان طلب از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلب 1000 میلیاردی شرکت حمل و نقل ریلی رجا از دولت

طلب 1000 میلیاردی شرکت حمل و نقل ریلی رجا از دولت