مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 09:052020-12-05سياسي

26 درصد مدارس به دوربین مداربسته و 97 درصد مدارس به کپسول اطفای حریق مجهز شدند


رییس مرکز حراست در نشست کارکنان این مرکز با وزیر آموزش وپرورش از کسب رتبه نخست کیفی مرکز حراست آموزش وپرورش از بین 27 دستگاه کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلال دلقندی در نشست کارکنان مرکز حراست با وزیر آموزش وپرورش، با ارائه گزارشی از عملکرد سه ماهه اول سال مرکز حراست، اظهار کرد: در راستای ارتقای سطح آگاهی ها، دوره های ضمن خدمتی را برای همکاران فرهنگی برگزار کردیم که ازجمله می توان به؛ دوره 6 ساعته تخلیه تلفنی با مشارکت 486 هزار نفر، دوره ضمن خدمت 16 ساعته جنگ نرم برای 150 نفر، دوره 12 ساعته امنیت ملی با مشارکت 80 نفر، مدیریت استراتژیک برای 500 نفر، دوره 12 ساعته سخن شناسی و 6 ساعته مدیرت بحران از آن جمله است.

دلقندی تصریح کرد: در راستای ایمن سازی مدارس، تاکنون 26 درصد مدارس به دوربین مداربسته مجهز شدند، تجهیز 33 هزار مدارس به سیستم اعلان سرقت، بیش از 8 هزار مدرسه به اعلان حریق و 97 درصد مدارس به کپسول اطفای حریق مجهز شده اند.

وی ادامه کرد: از مجموع برنامه هایی که در سال جاری در دستور کارداریم 15 فعالیت را به طور کامل انجام دادیم و 15 برنامه نیز در حال اقدام است و تعدادی از برنامه ها نیز، درصدی از آن ها به انجام رسیده است.

رییس مرکز حراست خاطرنشان کرد: تلاش برای جلوگیری از جعل گواهینامه های تحصیلی و افزایش ایمنی سامانه های صدور گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 درصد مدارس به دوربین مداربسته و 97 درصد مدارس به کپسول اطفای حریق مجهز شدند

26 درصد مدارس به دوربین مداربسته و 97 درصد مدارس به کپسول اطفای حریق مجهز شدند