مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 09:052020-12-05پزشكي

تأمین هزینه خرید 12 دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی از سوی بنیاد مستضعفان


رییس بنیاد مستضعفان از تخصیص هزینه مورد نیاز برای خرید 12 دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی و 1000 دستگاه اکسیژن ساز خانگی از سوی این بنیاد برای تامین تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی درگیر کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس، سید پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان از تخصیص هزینه مورد نیاز برای خرید 12 دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی و 1000 دستگاه اکسیژن ساز خانگی از سوی این بنیاد برای تامین تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی درگیر کرونا خبر داد.

وی با اعلام این خبر در تشریح جزییات آن اظهار کرد: به دنبال افزایش شیوع کرونا در موج سوم و با توجه به مشکلات بیمارستان های درگیر کرونا و درخواست وزارت بهداشت، بنیاد مستضعفان تامین 12 دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی و همچنین 1000 دستگاه اکسیژن ساز خانگی را متقبل شد.

رییس بنیاد مستضعفان افزود: بر همین اساس مقرر شد تا مبلغ 32.

5 میلیارد تومان برای تامین 12 دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی و همچنین 15 میلیارد تومان برای تامین یکهزار دستگاه اکسیژن ساز خانگی، در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در توافق صورت گرفته با وزارت بهداشت، 3 دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی برای استان محروم ایلام، یک دستگاه برای بیمارستان کرمانشاه، 3 دستگاه برای بیمارستان های سیرجان، بم و رفسنجان در استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین هزینه خرید 12 دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی از سوی بنیاد مستضعفان

تأمین هزینه خرید 12 دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی از سوی بنیاد مستضعفان