مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 09:052020-12-05سياسي

تاکید رهبر انقلاب برای توجه به مردم بیجار


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: متأسفانه شاهد مهاجرت گسترده مردم بیجار هستیم که برای این مشکل باید چاره اندیشی شود، چراکه مطالبه رهبر معظم انقلاب این است که بیجار را خالی نکنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در جمع طلاب و روحانیون بیجار اظهار کرد: بیش از 2 ماه است که به کردستان آمده ام و برنامه ریزی کردیم که به شهرستان بیجار مسافرت کنیم و امیدواریم این سفر سبب شود به صورت میدانی با ظرفیت ها و مشکلات شهرستان بیجار آشنا شویم و خدمت شایسته ای به مردم این شهرستان ارائه کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: در قرآن کریم ویژگی های انسان شایسته تشریح شده و در متون دینی ما نیز این مهم بارها به مسلمانان بازگو شده است.

وی خاطرنشان کرد: علم آموزی، تسلط بر علم، تفکر و اندیشیدن در امور، بصیرت سیاسی، فهم سیاسی و مطالعات سیاسی از جمله اموری است که باید تصمیم گیران و مدیران در این خصوص همتی مضاعف داشته باشند، چراکه توقعات از آنها خیلی بالاتر است.

پورذهبی افزود: مشکلات و تنگناها زیاد است، اما کار هم زیاد است، لذا باید خیلی تلاش کنیم چون با رخوت و کسالت کارها پیش نمی رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رهبر انقلاب برای توجه به مردم بیجار

تاکید رهبر انقلاب برای توجه به مردم بیجار