مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 09:002020-12-05ورزشي

بی تردید آمریکا و رژیم صهیونیستی در ترور شهید فخری زاده نقش داشته اند


سرکنسول سفارت یمن در تهران با تاکید بر اینکه بی تردید آمریکا و اسراییل در ترور شهید فخری زاده نقش داشته اند، گفت: قادریم به مرحله تولید تجهیزات دفاعی برسیم.

- سرکنسول سفارت یمن در تهران با تاکید بر اینکه بی تردید آمریکا و اسراییل در ترور شهید فخری زاده نقش داشته اند، گفت: قادریم به مرحله تولید تجهیزات دفاعی برسیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سومین نشست مجازی تحلیل موضوعی معاونت سیاسی حزب موتلفه با عنوان ناگفته های مقاومت یمن با حضور عدنان غفله سرکنسول سفارت یمن در تهران و عضو برجسته انصارالله و تعدادی از دبیران و مسئولین و اعضای دفاتر استانی حزب مؤتلفه اسلامی برگزار شد.

در ابتدای این نشست محمد بومیان قائم مقام معاونت سیاسی حزب ضمن گرامیداشت یاد شهدای مقاومت بویژه سردار سلیمانی و شهدای یمن و شهید حسن زید وزیر ورزش و جوانان دولت یمن که به تازگی هدف تروریست ها قرار گرفت، به تحلیل مسائل سیاسی داخلی و منطقه پرداخت.

در ادامه، عدنان غفله ضمن تسلیت شهادت دکتر فخری زاده، تأکید کرد: بی تردید آمریکا و اسراییل در این جنایت نقش داشته اند و این جنایت ها قطعا بدون پاسخ نخواهد ماند.

وی افزود: این جنایت ها حاکی از عظمت این شخصیت ها و ناشی از ترس آمریکا و اسراییل از این نخبگان است و این ترس، آنها را به نابودی خواهد کشاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی تردید آمریکا و رژیم صهیونیستی در ترور شهید فخری زاده نقش داشته اند

بی تردید آمریکا و رژیم صهیونیستی در ترور شهید فخری زاده نقش داشته اند