مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 08:352020-12-05اقتصادي

طراحی اسکریپت خرید و فروش آنلاین توسط جوانان ابرکوهی


تعدادی از جوانان نخبه ابرکوه با توجه به نیاز روز جامعه در شرایط کرونا و به منظور کاهش رفت و آمد و رفاه حال شهروندان، یک اسکریپت تحت وب جهت خرید و فروش آنلاین طراحی کردند.

- مسعود امیدواری در گفت وگو با خبرنگار فارس از ابرکوه ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: یک گروه مهندسی متشکل از تعدادی دانشجو و فارغ التحصیل رشته کامپیوتر در ابرکوه اولین پروژه خود را با نام عمار ابرکوه و به منظور رفع مشکلات شهروندان در این شهرستان آغاز کردند.

وی افزود: این گروه مهندسی سعی دارند با استفاده از تکنولوژی روز مسیر ارائه خدمت به شهروندان را به ویژه در بحران کرونا تسهیل و تسریع کنند.

این استاد دانشگاه گفت: سامانه عمار، نوعی بانک اطلاعاتی طلاب است که به کمک حوزه علمیه و سازمان تبلیغات شتافته و طلاب می توانند اطلاعات و رزومه خود را در آن بارگذاری کنند.

امیدواری از راه اندازی وب سایت توسعه فردی در زمینه مشاوره و کارآفرینی به عنوان دومین پروژه آزادافزار یاد کرد و ادامه داد: سومین پروژه نیز اسکریپت آزادپرداخت است که یک نرم افزار تحت وب بوده و در شرایط فعلی کرونایی به خریداران کمک می کند که به صورت غیرحضوری مایحتاج خود را تهیه کنند.

وی اضافه کرد: این نرم افزار هم برای کسب و کارهای خانگی و هم کوچک و بزرگ قابل استفاده است و افراد می توانند به ساده ترین شک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی اسکریپت خرید و فروش آنلاین توسط جوانان ابرکوهی

طراحی اسکریپت خرید و فروش آنلاین توسط جوانان ابرکوهی