مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 08:252020-12-05سياسي

اهدای زندگی در زنجان به ایستگاه شانزدهم رسید


مسئول شبکه فراهم آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: شانزدهمین اهدای عضو انجام شده در استان با اهدای سه ارگان حیاتی در سال جاری ثبت شد.

- ایسنا/زنجان مسئول شبکه فراهم آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: شانزدهمین اهدای عضو انجام شده در استان با اهدای سه ارگان حیاتی در سال جاری ثبت شد.

شهریار امام وردی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با شانزدهمین اهدای عضو انجام شده در زنجان، اظهار کرد: شانزدهمین اهدای عضو انجام شده در استان، متعلق به مرحوم حسین علی محمدی، 52 ساله و ساکن شهر زنجان است که بر اثر سانحه رانندگی دچار مصدومیت شده و به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شده بود که متاسفانه تلاش پزشکان و پرسنل بیمارستان موثر واقع نشد.

وی با بیان اینکه پس از اطلاع از مرگ مغزی مرحوم محمدی، کارهای لازم برای کسب رضایت از خانواده وی انجام شد، افزود: روز پنج شنبه (13 آذرماه)، ارگان های حیاتی این بیمار مرگ مغزی برای اهدا به بیماران نیازمند پیوند عضو به بیمارستان سینای تهران منتقل شد.

این مسئول در رابطه با ارگان های حیاتی اهدا شده در شانزدهمین اهدای عضو سال جاری زنجان، تصریح کرد: سه ارگان حیاتی از جمله کلیه ها و کبد بیمار مرگ مغزی زنجانی به بیماران نیازمند اهدا شد و زندگی دوباره ای به آنان بخشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای زندگی در زنجان به ایستگاه شانزدهم رسید

اهدای زندگی در زنجان به ایستگاه شانزدهم رسید