مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 08:152020-12-05اجتماعي

پیشرفت 73 درصدی عملیات احداث زیرگذر گلوبندک


معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن اعلام پیشرفت 73 درصدی عملیات احداث زیرگذر چهارراه گلوبندک، ابراز امیدواری کرد ورودی غربی این زیرگذر به زودی برای تردد شهروندان گشایش یابد.

- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن اعلام پیشرفت 73 درصدی عملیات احداث زیرگذر چهارراه گلوبندک، ابراز امیدواری کرد ورودی غربی این زیرگذر به زودی برای تردد شهروندان گشایش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صفا صبوری دیلمی گفت: دست اندرکاران اجرایی پروژه احداث زیرگذر گلوبندک علی رغم محدودیت های ایجاد شده به دلیل همه گیری بیماری کووید 19، کار تکمیل این زیرگذر عابر پیاده را ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی پیش می برند واز این رو پیش بینی می شود ورودی غربی زیرگذر که دسترسی شهروندان به ایستگاه متروی پانزده خرداد را تسهیل می کند به زودی بهره برداری شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان آنکه کارنصب 3 گیت ورودی و کنترل بلیط مترو و 3 گیت خروجی آن جهت فراهم ساختن امکان اتصال زیرگذر به خط یک متروی تهران با موفقیت به اتمام رسیده است، یادآور شد: عملیات نازک کاری و نمای دیواها در قسمت ورودی غربی وارد مراحل نهایی شده و سازه ورودی به ایستگاه نیز به زودی آماده نصب خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 73 درصدی عملیات احداث زیرگذر گلوبندک

پیشرفت 73 درصدی عملیات احداث زیرگذر گلوبندک