مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 08:002020-12-05اجتماعي

قانون دخالت محیط زیست در فعالیت های معدنی را محدود کرده است


اصلاح قانون معادن در سال 90 و تصویب قانون اصلاح قانون معادن و مصوب نشدن آیین نامه های حفاظت خاک، دخالت محیط زیست در فعالیت های معدنی را به شدت محدود کرده است.

- ایسنا/فارس مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس گفت: اصلاح قانون معادن در سال 90 و تصویب قانون اصلاح قانون معادن و مصوب نشدن آیین نامه های حفاظت خاک، دخالت محیط زیست در فعالیت های معدنی را به شدت محدود کرده است.

حمید ظهرابی در جلسه ویدئوکنفرانسی با سمن های محیط زیستی استان فارس گفت: متاسفانه قانون اصلاحی معادن در سال 90، شرایط بسیار بدی را برای حفاظت از محیط زیست ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدریافتی ایسنا، ظهرابی تصریح کرد: همه ضوابط و مقررات، دخالت محیط زیست در فعالیت های معدنی را به شدت محدود کرده و در حد اعلام نظر در مناطق چهارگانه محیط زیست تنزل داده است؛ حال آنکه متاسفانه آن را نیز با ساز و کارهایی که در ماده 24 مکرر قانون معادن پیش بینی شده، به نحوی تغییر داده اند که حتی در حساس ترین اکوسیستم ها هم با تصمیم گیری و تصویب کارگروهی در سطح استان که تعداد رای و کنترل آن در اختیار متولیان توسعه قرار گرفته، حتی با مخالفت صریح محیط زیست و منابع طبیعی امکان پذیر خواهد بود؛ این موضوع بسیار خطرناکی ست و محیط زیست را به شدت تهدید کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون دخالت محیط زیست در فعالیت های معدنی را محدود کرده است

قانون دخالت محیط زیست در فعالیت های معدنی را محدود کرده است