مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 08:002020-12-05اجتماعي

هفته ای سرد در انتظار مازندران


معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: این هفته هوای استان مازندران غالبا سرد و ابری و گاها با بارش برف و باران در ارتفاعات است.

- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران خبر داد هفته ای سرد در انتظار مازندران ایسنا/مازندران معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: این هفته هوای استان مازندران غالبا سرد و ابری و گاها با بارش برف و باران در ارتفاعات است.

احمد اسدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، در مورد وضعیت جوی استان اظهار کرد: هوای امروز استان نیمه ابری و از اواخر روز به تدریج ابری از سمت غرب استان همراه با بارش پراکنده (در ارتفاعات مه آلود با بارش پراکنده برف و باران) و وزش باد همراه است.

وی افزود: در روز یک‏ شنبه و دوشنبه آسمان استان ابری به ویژه در ساعات بعدازظهر و شب همراه با بارندگی (در ارتفاعات مه آلود با بارش برف و باران) ، کاهش دما و وزش باد خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران تصریح کرد: روز سه‎شنبه هوای مازندران ابری با بارش پراکنده ، از شب با کاهش ابر همراه خواهد بود.

اسدی خاطرنشان کرد: چهارشنبه و پنج‏شنبه این هفته نیز آسمان استان صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما، گاهی با افزایش ابر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته ای سرد در انتظار مازندران

هفته ای سرد در انتظار مازندران