مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 06:252020-12-05سياسي

اثر حضور مداحان در میان سیل زدگان جنوب کشور/ جهادی ها به میدان می آیند


مدیرکل تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: جمعی از مداحان طی روزهای اخیر در ماهشهر و بندر امام حضور پیدا کردند که این کار، موجب ارتقای روحیه مردم این منطقه شد.

- حجت الاسلام مجید باباخانی، مدیرکل تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به حضور در استان خوزستان و شهرهای سیل زده اظهار داشت: از سال گذشته با توجه به شرایط ویژه شهرستان ماهشهر از سوی حجت الاسلام قمی، اداره ای ویژه در این شهرستان ایجاد شده است، پیگیر امور فرهنگی و اجتماعی باشد.

کار فرهنگی و  اجتماعی جدا نیست وی با اشاره به اینکه در سازمان تبلیغات اسلامی معتقدیم که کار فرهنگی و  اجتماعی جدا نیست، تصریح کرد: امام محله و منطقه نمی تواند برای مردمی که مشکل دارند، کار فرهنگی کند و باید برای امور اجتماعی و مشکلات آن ها نیز وقت بگذارد و لااقل اگر توان حل آن مشکلات را ندارد، گوش شنوای حرف های آنان باشد.

باباخانی ادامه داد: مردم شهرستان ماهشهر و بندر امام مشکلات بسیاری دارند که اگر سیل هم نمی آمد، وضعیت فقر و مشکلات مالی آن ها بسیار بود اما سیل اوضاع آن ها را بسیار سخت کرد.

جمعی از مداحان کشور که توان ویژه ای هم دارند و این هم به واسطه بیرق امام حسین (ع) است در روزهای اخیر در این منطقه حضور پیدا کردند تا ابتدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثر حضور مداحان در میان سیل زدگان جنوب کشور/ جهادی ها به میدان می آیند

اثر حضور مداحان در میان سیل زدگان جنوب کشور/ جهادی ها به میدان می آیند