مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 06:252020-12-05سياسي

برگزاری مجازی اردوی تربیتی تشکیلاتی دانش آموزان انجمن های اسلامی در همدان


مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان همدان از برگزاری اردوی تربیتی تشکیلاتی دانش آموزان انجمن های اسلامی استان به صورت مجازی خبر داد.

- محمدصالح جباری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: هرساله اردوی تشکیلاتی طلایه داران فردا با ویژگی هایی منحصر به فرد و  مختص مسئولین انجمن های اسلامی مدارس استان برگزار می شد که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری حضوری اردو نبود و این برنامه به صورت مجازی برگزار شد.

وی ادامه داد: در این راستا اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان همدان به منظور تحقق اهداف فرهنگی، تربیتی و تشکیلاتی خود و آماده سازی و مهیا کردن مسئولان انجمن های اسلامی مدارس برای تصدی مسئولیت در سطح استان  اقدام به برگزاری این اردو به صورت مجازی کرده است.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان همدان ضمن اشاره به استفاده از اساتید برجسته کشوری در این اردو تصریح کرد: آموزش اصول، مبانی و چیستی کار تشکیلاتی، آشنایی با اهداف، رسالت ها و ماموریت های اتحادیه، آشنایی با شرح وظایف و مهارت های لازم برای تصدی مسئولیت انجمن اسلامی مدرسه، آشنایی با ساختار اتحادیه و برنامه های آن و مهارت برنامه ریزی برای انجمن اسلامی مدرسه از دیگر اهداف پیش روی برگزاری این اردو بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مجازی اردوی تربیتی تشکیلاتی دانش آموزان انجمن های اسلامی در همدان

برگزاری مجازی اردوی تربیتی تشکیلاتی دانش آموزان انجمن های اسلامی در همدان