مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 06:252020-12-05پزشكي

زمان تشخیص کرونا در هرمزگان به کمتر از نیم ساعت رسید


رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در شبانه روز گذشته دو بیمار کرونایی در استان جان باختند و شمار جان باختگان به 923 نفر افزایش یافت.

- ایسنا/هرمزگان رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در شبانه روز گذشته دو بیمار کرونایی در استان جان باختند و شمار جان باختگان به 923 نفر افزایش یافت.

دکتر حسین فرشیدی صبح امروز(15 آذرماه) در جمع خبرنگاران، افزود: از امروز با تجهیز استان به تست های تشخیص سریع کرونا، زمان تشخیص این بیماری به کمتر از نیم ساعت کاهش می یابد.

وی با بیان اینکه شمار تست ها نیز به دو هزار و 500 تست در روز افزایش می یابد، تصریح کرد: اکنون 191 نفر با تشخیص کووید 19 در بیمارستان های استان بستری هستند که از این شمار 65 نفر در بخش مراقبت های ویژه (آی.

سی.

یو) بستری هستند و حال 18 نفر از آنها وخیم است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه اکنون دو هزار و 300 نفر در استان در قرنطینه خانگی هستند، اظهار کرد: شهرستان بندرعباس از وضعیت قرمز کرونا به نارنجی تبدیل شده است و علاوه بر این شهرستان، بستک و حاجی آباد نیز در وضعیت نارنجی و دیگر شهرستان های استان در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.

وی طرح شهید سلیمانی را از طرح های موثر در مقابله با کرونا دانست و عنوان کرد: این طرح، با آموزش شیوه نامه های بهداشتی به مردم، نظارت بر قرنطینه اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان تشخیص کرونا در هرمزگان به کمتر از نیم ساعت رسید

زمان تشخیص کرونا در هرمزگان به کمتر از نیم ساعت رسید