مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 06:152020-12-05اقتصادي

تی آنتی باکتریال، مناسب برای محیط های خانگی و بیمارستانی


یکی از کارخانجات صنعت نساجی تی های حاوی نانو ذرات تولید کرده که به دلیل دارا بودن خاصیت آنتی باکتریال قادر به حذف درصد زیادی از باکتری ها و قارچ هاست.

- یکی از کارخانجات صنعت نساجی تی های حاوی نانو ذرات تولید کرده که به دلیل دارا بودن خاصیت آنتی باکتریال قادر به حذف درصد زیادی از باکتری ها و قارچ هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از دغدغه های افراد در هنگام استفاده از تی، آلودگی این ابزار و انتقال آن به فضاهای به ویژه حساس نظیر بیمارستان ها است که برای پاسخ به این نیاز، یکی از صنایع نساجی تی آنتی باکتری حاوی نانوذرات را تولید و به بازار عرضه کرده است.

با افزودن نانوذرات به الیاف مورد استفاده در تولید تی، خاصیت از بین بردن میکروب ها و باکتری ها در سطح فراهم می شود؛ از این رو این تی قابلیت حذف درصد زیادی از باکتری ها و قارچ ها را دارد و برای از بین بردن گرد و غبار و شستشوی سطح زمین در بخش های حساس به آلودگی مانند بیمارستان ها، هتل ها، مدارس، مهدکودک ها و آسایشگاه های سالمندان مناسب است.

تی میکروفایبر آنتی باکتریال از الیاف بسیار متراکمی تشکیل شده و به همین دلیل مقاومت بسیار زیادی دارد.

دارا بودن الیاف نازک و حذف رطوبت و آلودگی های چرب از دیگر قابلیت های این ابزار است که باعث کاهش مصرف مواد شوینده و مواد شیمیایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تی آنتی باکتریال، مناسب برای محیط های خانگی و بیمارستانی

تی آنتی باکتریال، مناسب برای محیط های خانگی و بیمارستانی