مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 05:302020-12-05اجتماعي

مدارس در طبس تعطیل است/ ادامه روند آموزش غیرحضوری در خراسان جنوبی


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه مدارس در طبس تعطیل است، گفت: مدارس در سایر شهرستان ها باز و کادر آموزشی در آنجا حضور خواهند داشت ولی روند آموزش همچنان غیرحضوری است.

- محمد علی واقعی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: با توجه به اینکه طبق آخرین بررسی ها در بین شهرستان های خراسان جنوبی تنها شهرستان طبس در وضعیت قرمز است، مدارس این شهرستان همچنان تعطیل خواهد بود.

مدیرکل آمورش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه بیشتر شهرستان های استان در وضعیت نارنجی هستند، بیان کرد: مدارس در سایر شهرستان ها باز و کادر آموزشی در آنجا حضور خواهند داشت ولی روند آموزش همچنان غیرحضوری است.

واقعی درباره میزان حضور کارکنان اداری در ادارات آمورش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: در شهرستان های قرمز استان کادر اداری و اجرایی با یک سوم و در شهرستان های نارنجی با 50 درصد کارکنان فعالیت کرده و پاسخگوی اولیاء دانش آموزان و ارباب رجوع خواهند بود.

وی یادآورشد: با توجه به اینکه روند آموزش در سال جاری همچنان غیرحضوری و از طریق شبکه شاد است نیازمند همکاری و همیاری اولیاء دانش آموزان در روند تعلیم و تربیت و آموزش فرزندان این سرزمین هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس در طبس تعطیل است/ ادامه روند آموزش غیرحضوری در خراسان جنوبی

مدارس در طبس تعطیل است/ ادامه روند آموزش غیرحضوری در خراسان جنوبی