مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 05:302020-12-05سياسي

سلیمی: نباید در دام انتخابات آمریکا گرفتار شویم


نماینده مردم سمیرم در مجلس تاکید کرد: باید با تکیه بر سه اصل عزت، حکمت و مصلحت در حوزه سیاست داخلی گام برداشته و در داخل نیز با اتحاد و همدلی یکصدا در برابر زیاده خواهی دشمنان بایستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، اصغر سلیمی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه نتایج انتخابات آمریکا تغییری در سیاست های ایران ندارد، بیان کرد: تجربه ثابت کرده که اصول سیاست های آمریکایی ها ثابت است و فرقی ندارد که چه کسی رییس جمهور آمریکا باشد.

تنها در شیوه اجرای این سیاست ها از سوی حزب دموکرات و جمهورخواه تفاوت وجود دارد وگرنه اصول سیاست ها تحت تاثیر لابی صهیونیستی از پیش تعیین شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: فرقی نمی کند چه کسی رییس جمهور آمریکا باشد فقط یکی در ظاهر مانند ترامپ سیاست های خصمانه را دنبال می کند و دیگری از مسیرهای دیگری این سیاست ها را پیش می برد.

ما نباید در دام انتخابات آمریکا گرفتار شویم.

همان طوری که رهبری چندین سال است بر روی بحث اقتصاد مقاومتی، رونق و جهش تولید تاکید دارند ما نیز باید تمام همت خود را با اتکا به توان داخلی در مسیر توسعه کشور به کار گیریم.

نماینده مردم سمیرم در مجلس تصریح کرد: تجربه نشان داده در هر حوزه ای که به توانمندی های خود متمرکز شده ایم، نظیر بحث موشکی و توان هسته ای و دفاعی موفق شده ایم و امروز در دنیا در این حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلیمی: نباید در دام انتخابات آمریکا گرفتار شویم

سلیمی: نباید در دام انتخابات آمریکا گرفتار شویم